Checklistor

Vissa arbetsprocesser kan vara komplicerade och krävande att hålla reda på. Dibs verktyg säkerställer att du och dina kollegor följer gällande lagar och regler. Checklistorna fylls ut och uppdateras i realtid för ett värdefullt samarbete mellan användarna.

Varför checklistor?

  • Jämför nuvarande krav med förra året – ger dig en översikt över nya eller ändrade krav
  • Samarbeta med kollegor och lägg till kommentarer för att underlätta kommunikation och dokumentation
  • Kontrollera hur långt du har kommit i utfyllningen och filtrera bort färdiga moment
  • Anpassa våra checklistor till dina företag eller kunder och lämna uppdateringar av aktuella krav till oss
  • Alltid tillgång till vårt utbud av checklistor för nedskrivning, avskrivning och noter
  • Återanvänd dina checklistor år efter år och dra nytta av det arbete som har utförts tidigare

Så här fungerar det.

 

IFRS-checklistor

 


Jag uppskattar att vi sparar minst 2 veckors arbetstid per år genom att använda detta verktyg. Vi har dessutom minimerat användandet av dyra konsulter eftersom vi kan utföra jobbet själva. Jag upplever det som en trygghet att alla dokument och checklistor i dib alltid är uppdaterade med ändringar i lagar och regler.

Anne Wenche Nilsen

Chef Product & Services
Telia Norge AS


Jag gillar sökmöjligheterna i dib. Jag hittar det jag letar efter väldigt fort.

Anlaug Haarbye

Vice President Reporting & Control
Wilh. Wilhelmsen Holding ASA

Kunskapsverktyg

För dig som jobbar med IFRS

DIBkunnskap AS | Strandveien 50, Lysaker (Vägbeskrivning) | +47 95 40 70 70 | post@dib.no

Webbdesign och webbutvieckling av Increo

LinkedIn